2010-03-17

25 september 2010

Jaaa, ja vet att de inte är dagens datum.
Men då hörni, då smäller det! Eller nått...
Nä men 25/9 så ska jag å Andi möra prästen framme vid altaret å säjja "I do!" :)
Tänk va coolt, fräänt, konstigt häftigt....
Jag, Nea ska bli "fru"!
Coolt. Tycker ja iaf.:)
Längtar å ser fram emot den dagen såå mycket.. MEN först en heeeel massa drömmar, fantasier, utprovningar, sparande av pengar, å sist men absolut inte minst. Planering!
Piew! Ja kommer var svettig x10000 innan jag är framme vid dagen D. ;)

Men som sagt var, först en massa planering, å faktiskt så hittills har de gått rätt okej, men mest fantiserar jag ännu, egentligen bara datumet som är en konkret plan hittills.. Men de e ju en början iaf. Till hjälp har ja förutom bröllops tidningar å internetsidor, så har jag ett check häfte.
Så att jag inte ska behöva ha allt i huvudet i 6 månader.. :)
Å mittiallt om ja kommer för det, så kommer ja säkert att dela med mig en del av min planering här.. Men de e bara om jag orkar.

Annars kanske en del av er funderar om ja e riktigt klok som går ut me datum å planering redan. Men hej! Jag är inte som "alla" andra som planerar i hemlighet.. Har aldrig ens förstått varför man gör det?! Men hur som haver.
Ja kan ju säjja som så. Typ dagen efter att ja bokade kyrkan så ringde ja till Ellen å babblade av mig. Hallå! ja måste få prata, de var de galnaste ja gjort på väääldigt länge.
Sen några dagar efter de babblade ja om de åt allihopa typ.
(galnaste, fast på ett bra å roligt sätt)
Klart, en del berättar ja ju inte, lite överraskningar måste ju folket få på dagen-D.
Men tyst, de kommer ja aldrig bli. :)
Haha. Andi kommer att få skavsår i öronen innan han dör :)
Å lika gla e ja för de men gladast är nog...?! :) (så fortsätter jag att sjunga å skråla) :)



Så de här e mitt liv, min fritid å mitt största intresse just nu. tihi!
Men mer än så.. Hmm, de vanliga jobbar äter å sover. Längtar hem. Å längtar till påsk - Då får ja äntligen fara hem å nästan hela familjeskaran kommer vara hemma. Yay!!
Å just nu, sitter jag ny duschad å dricker Cola. Ska strax lägga mig på min spikmatta å hoppas på att jag slipper vakna med huvudvärk.. Räcker att jag gjort det nu dom fyra senaste mornarna.. :/


Å annars leker livet. Jag mest är kär å trött just nu.. :)
Så Go'natt. / Nea

5 kommentarer:

  1. Häärligt Nea :)) Låter helt underbart! Exakt, jag har heller inte riktigt förståt varför man ska hålla datumet hemligt, alla kommer ju få reda på de förr eller senare :P Men allt ska de inte få veta, klart de måste vara hemligt en del saker å ting :) GRATTIS!! Stressa inte hjäl dig nu i allt planerande :P Lycka till me allt skojjigt som har med Bröllop att göra :P Kram SaraW

    SvaraRadera
  2. Captain Awesome17 mars 2010 kl. 22:39

    DUUDE! :D sounds freakin awesome! ;D ha d bäst kusse! ;D e sjukt glad för eran skull :)

    SvaraRadera
  3. NEA!! I'M SO HAPPY FOR YOUUU... det är det enda som dyker upp i skallen just nu! :)

    SvaraRadera
  4. HÄRLIGT!!:D Kärlek är underbart!:D Lycka till med planering och allt, det kommer säkert att bli toppenbra! ...och så gissar jag att BLÅTT kommer att vara ert färgtema?;) I'll be in the church, for sure!!:D kram

    SvaraRadera