2009-03-22

Jahapp. Då var man i "blogg-världen" då..

Har länge funderat om ja skulle ta å starta en blogg. Å har tänkt i mitt stilla sinne att, jo men sen då ja får tillbaka min dator från reparationen...
Å nu har jag ju det. Eller snarare fått en ny dator på försäkringen eftersom dom inte fick reservdelen till min gamla dator. Så. Då bestämde jag mig att en dag då jag orkar ska ja stata en blogg. Å egentligen var det inte idag eftersom jag var så trött. Men när ja lika fullt fastnde framför datorn så passade jag på att starta en blogg.
Å nu när ja har en blogg så vill jag hemskt gärna ha kommentarer på mina inlägg. Eller åtminstone skulle de vara kul att få ett avtryck om ni börjar följa min blogg. Så ja vet vem ni är o.s.v... Skulle vara kul.. :)

Nåväl. Nu till en början så vet jag inget vettigt att börja skriva om. Ingen speciell fundering eller så.. Men de kanske kommer.. Vem vet?
Nu vet jag iaf att jag ska krypa upp i min säng å sova sött massor av timmar.

Men Go'natt. Kram/Nea

1 kommentar:

  1. Tänkte bara meddela att jag kommer att läsa din blogg.. :) Och jag är ganska duktig på att kommentera, så skriv gärna ofta!;) kram

    SvaraRadera