2009-03-26

Fullrulle Rulle!

Ja de kan man nog säga. De e fullt ös bara. Igår började jag med att stiga upp kl 06.00 och tvätta kläder! (tvättstugetider från kl 6 på morronen borde förbjudas!) Å då ja lika så var igång redan så städade jag lite i lägenheten...
Sen började jag jobba kl 10 och jobbade till 5. Sen for jag till Emma å hälsade på, äntligen har hon kommit hem från Uppis. :)
Sen halv 7 hämtade syster-Sara mig därifrån, vi plocka upp Anna å så for vi up och åt på Pastarestaurangen. Super gott!
Vidare till Saras på "efterrätt".. Så man var i sällskap med ca 20 kacklande tanter i timesvis igår :) Kul var det.

Så nu i morse har ja vikt undan all tvätt som ja tvättade igår. Å så ska ja just pysa iväg till bussen.. Jobbar till 8 ikväll å i natt kommer MIN André hit. JESS!
Äntligen är de Helg :)

Vi hörs!

2 kommentarer:

  1. En dag tidigt för min del..men vill ändå önska DIG en härlig, underbar helg!!:D kram

    SvaraRadera
  2. men nea... så du har en blogg... kul !!!! jag med...!=) fast de har jag ju haft ett tag nu;)saknar dej vännen. kramar från helen

    SvaraRadera