2009-04-08

Skymning rår..

Nu är de natt.. Å endast jag är vaken, typ...
Men jag har just duschat å ska strax krypa till kojs.. Har suttit å bänglat med min musik på Itune.. De är inte lätt när de e svårt, å just nu e de lite svårt för ja e inte så smart när de kommer till datorer å sånt.. :)

Annars så händer inte mkt även fast mitt schema är fullt.. Jobbar mest å sen träffar jag mina vänner å syskon mest alla kvällar å nätter.. :)
Juste. Har ju sovit med / skött syster Saras barn från onsda förra veckan till i söndags. Så jag har mina skäl till varför ja inte hunnit med mitt bloggande.. :)

Nu ska ja rota i mitt minne å se om de finns nå nämnvärt som har hänt...
hmm.. *kliklikli i huvet*......
Jo ja Prata me "lillasyster" alias Ellen i Söndags.. Tänk de e bara 16dagar tills jag får se henne igen. Fantastiskt underbart ska de bli..! Å alltid lika kul att prata me henne förståss.
Fatta om två veckor e jag på väg.. Till ett varmare ställe. De ska bli skönt me ledigt å värme, men bäst sku va om ja fick ta med mig min Prins dit:) Hur ska ja överleva utan André?

Äh, nu tänker vi inte mer på de. Först ska vi njuta av en låång påsk helg tillsammans. Länktar till Torsdag!
Förutom de absolut bästa (som är André,) så kommer jag även få träffa Ewa m. familj som inte jag sett sen i julas.. De ska oxå bli fantastiskt kul.

Men nu ska ja skutta upp i sängen. måste orka upp kl06.00 för att tvätta kläder... Finns det nått jag inte gillar så är de tvättstuga. Å varför jag alltid tvättar på morronen är för att de e lättast att få tider då. Å så vill man ju kunna haka på om gänget nu skulle hitta på nått på kvällarna..

Nä NU ska ja soova.
Go'natt alla. Kram/Nea

3 kommentarer:

  1. Hoppas du vill hinna träffa mig också!;) Är ledig i elva dagar..hihi.. Kram på dig Nea

    SvaraRadera
  2. Klart de sku va kul å se dig oxå Nea! Men var ska du vara? Boden eller? Jag kommer iaf att vara i Korpis från imon tills på månda.. Kram på dig Nea :)

    SvaraRadera
  3. Jag ska nog vara i Boden hela helgen, och sen åker jag till Satta på måndag..och Kiruna på torsdag..så vi verkar gå om varandra.. :(

    SvaraRadera