2009-04-22

Då var man på väg alltså.. :)

Men tråkig som jag är så har ja inte känt av några resnerver alls. Eller resfeber som de flesta skulle kalla det.
Idag har vi fixat allt de sista. Växlat pengar, köpt skavsårs plåster å laktos piller (för ja läär fuska, de finns så sjukt god glass i USA) :)
Väskan är packad. å Imon, nån gång på morgonen så tar vi flygbussen härifrån Uppsala till Arlanda.
Och kl 12.35 går planet till Frankfurt, där vi byter till nått annat (säkert mycke större, snyggare å bättre) å drar mot Wachington DC. där vi igen byter plan. men då ska vi till Charlotte i Northcarolina. Å DÄR möter Malachi och Linnea (m.fl.) upp oss.
Men då är de seent på natten, närmare bestämt 23.30amerikansk tid. åå då har vi varit på resa i 16,5timmar. så ja troor vi kommer vara rätt så slitna. Så vi sover första natten där. Sen styr vi uppåt mot MaryLand och ELLEEEEN!!! ÄNTLIGEN!
Sen e de fullspäckat schema i ungefär en vecka med min älskade Lillasyster... :)

Men de kommer säkert en och annan uppdatering av mig därifrån oxå.
Nu ska ja vara social me syskonen Semberg.
Ha de riktigt fint här i Sverige (å finland och norge å vars ni än befinner er) vi ses till sommarn :)
Förresten, tack för en grymt härlig dag, Ulla å Theresa-Som kom ända från Gävle för att umgås med oss. Du e stört-skön Theresa. Me like you! :)

Nu ber jag bara om att vi får en bra resa, vara friska och att allt ska gå bra.
Och vi vill åka i Jesu namn. Ni får gärna be för våran resa...!

Sköt om er alla.
Och André, glöm inte att jag älskar dig mest av allt!

Kramar /Néa

1 kommentar: