2009-04-19

Veckan som gått...

Kommer aldrig igen.. (tack och lov för det. På ett sätt..) :)
Har hunnit jobba, varit sjuk å haft ångest inför ett beslut som jag nödvändigtvis behövde fatta. Å nu är de klart. Å de känns skönt så här efteråt. Bara hoppas på att de var d bästa å rätta jag gjorde. Å vänner har ja hunnit umgås en hel del med.. Exempelvis, Frida, Hella, Lilli, Linko, UVB å Emma... Thanx, ni är sköna människor, å ja har haft kul :) (hoppas hinna träffa fler innan ja åker till Us and A)

Annars.... Så var påskhelgen som vi hade för ungefär en vecka sedan. HEELT underbar!
André - Mycke mer behöver ja inte säjja... Bara att få vara me han en hel helg gjorde mig gott Fick "tanka" på me kramar så ja sku överleva hela Usa resan som kommer nu om några dagar. :)
Men de finns ett bekymmer... Tanken börjar redan lysa på rött, Ja behöver mera kramar, mera kärlek mera pussar, men de enda rätta märket är André å då blir de ju lite problematiskt.. Ja kommer få soppatorsk. Torska ihop i nått hörn.. Kul! :P
Nä, men på sant. Kan nån förklara åt mig hur jag ska överleva 43dagar till utan min kärleks prins, utan kramar å pussar. Å ännu i tillägg, knappt nå kontakt. Nä de börjar vara allvarligt de här.. ;) Varning André, du kommer bli bombad med sms och mail:)
Å så ses vi om 43dagar. Nästan ingenting ju.. :) (optimist - javisst! Försöker intala mig..) ;)

Sen var även Ewa å Håvar m. familj där.
Åååh min lill-prins Allex. Va stoor han blivit! Å så söt. Hoff!
Å tjejerna, Mela å Matilde. Fy va ja saknat den familjen.
Sen ännu då resten av familjen. Utflykt till Ämmäsjärvi.
Förlovningskalas (Elsi å Tobbi förlovade sig på påskaftonen)
Å ett litet besök till familjen "Semp".
En perfekt helg faktiskt. Tacksam för den!


Annars så är min avresa nära nu. På tisdag åker ja å UVB (Ulla Von Bulla - Ulla - Ullet - Ullis Ulrika - Kalla henne va du vill) :)Ja tisda, då åker vi till Uppis. Sen ska vi loda omkring där hela onsdan å på torsda bär det av till stora landet USA.
Å på Freda får ja vara me Ellen. Stackarn, hon kommer bli ihjäl kramad. Vara helt mos å såsig efteråt. _Men de är bara för att jag tycker så mycket om henne :) Å tänk då vad hon kommer att vara efter en vecka.. ;) hehe :)
Sen lata dagar i solen, (dom har sol där, idag var det typ 25grader i skuggan. Har pratat med lillasyster tidigare ikväll) shopping, nöjen å vänner.. Åh, de ska nog bli bra.
(å förhoppningsvis liite fort oxå, så ja inte dör av saknad, för de vill jag inte riskera)

Näh, nu orkar ja inte svamla mer här i bloggen. Det är dags för sängen.
Vi ses! /Neapea

1 kommentar:

  1. Nea, njut av USA-resan till hundra procent!!!:) André finns ju kvar när du kommer hem!;)

    Hoppas ni får en härlig resa!:)

    kram

    SvaraRadera