2009-10-24

Google Översättning.......

Oikeesti med Finlanders



Varje dag, hela tiden
Jag undrar om detta stämmer alls
kanssas att denna magiska i kärlek, kände vi
att läget egentligen
Denna känsla alltid till i morgon
och samtidigt ganska länge tills
Jag vet att mitt hjärta slutade

Som jag verkligen vill vara med dig
Just love leikisti
Som jag verkligen vill uppleva allt
vad har varit en dröm
Jag vill trycka mitt huvud i ditt knä
Jag vill somna lämpöösi
Att vara med dig verkligen lycklig
Really love sua

Jag trodde då, innan
att jag kunde hitta sann lycka
Alltid uppstår när jag passerar det flytt
Men nu är det alla olika,
luotas jag aldrig vill lämna en
Find More lyrics at www.sweetslyrics.com
Du är den största kvinna
Är du skänka mig en sann kärlek

Som jag verkligen vill vara med dig
Just love leikisti
Really Kanssas uppleva allt
vad har varit en dröm
Jag vill trycka mitt huvud i ditt knä
Jag vill somna lämpöösi
Att vara med dig verkligen lycklig
Really love sua

Som jag verkligen vill vara med dig
Just love leikisti
Really Kanssas uppleva allt
vad har varit en dröm
Jag vill trycka mitt huvud i ditt knä
Jag vill somna lämpöösi
Att vara med dig verkligen lycklig
Really love sua

Att vara med dig verkligen lycklig
sua älskar Really.




Nä men trycka mitt huvud i ditt knä, de låter ju mysit! :D
Längesen ja fått skratta så här mycket! Hoho!
Nä men Google är riktigt bra på de dom gör, Alltid! :)


Trevlig helg/Nea

3 kommentarer:

  1. men hjälp, vad är detta för svammel.. fattar ingenting! Sua älskar really.. precis de orden jag åxå skulle ha använt! :)

    SvaraRadera
  2. HAHAHAHAHHA!=D jaa... man får verkligen skratta. ja,de låter ju verkigen mysigt. hahhaha. trevlig helg på dej med!!/helen

    SvaraRadera
  3. Hahahaha, Skojaru vi garva:D jag saknar dej finiiis<3
    på Luciavakan vare bara du som fattades!<3

    SvaraRadera