2009-10-10

Tack min Gud!

Han hör bön!

Efter dagens möte i Korpis kan vi konstatera att ryktet om Pappa är tillbaka draget.
Vi Tackar Gud för det. Även om arbetet inte slutar här så är det en otroligt viktig punkt avklarad.
Så otroligt tacksam för det. Men ändå fortsätter jag att be. Om att kärleken ska få börja växa i församlingen och att Pappa i fortsättningen ska få ha ett lugnt å fridfullt liv. Det är han värd.
Min Världens bästa pappa!


Annars så har jag varit väldigt oaktiv här på min blogg, jag beklagar för det. Men jag vet helt enkelt inte vad jag ska skriva. Ja har tänk varje gång ja uppdaterat att nu ska jag skärpa mig, men.. Ni ser ju hur det har gått.. :) Fast ja lovar att tänka den tanken igen efter denna gång oxå :)


Annars arbetar jag på som vanligt på Bi. Serverar mat åt hungriga studerande å kvällarna försvinner bara på nå konstigt sätt.. :)
Broder Tobias och hans Elsi gifte sig förra helgen å det var ett jätte fint bröllop på alla sätt å vis.
Träffade familj å lite vänner under vistelsen där. Bakade tårta å hann shoppa lite.

Vad har jag hunnit med idag då? (om vi ska låtsas att de här är en dagbok?)
Vaknat, chillat, duschat, chillat ännu mer, (offkåårs framför datorn). Å babblat i telf.
Nu ska ja göra mig snygg för snart kommer min älskling. hihi. (jag snygg, hmm good luck! De kan ta lite mer än en kväll för det. Med tanke på alla operationer ja sku måsta ta..HAHAHAA! )
(-skärpning Nea!)


Nu ut i verkligheten å bort från datorns värld. Tack för mig!

Ps. Glöm inte bort att du är värdefull, att du är viktig här och nu.
Gudsfrid

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar