2009-10-19

Samtal..

Jag behöver få prata. Babbla. Om allt å inget. Med nära å kära, såna som kanske inte finns här i Jeppis å Finland. Så då tackar ja den som skapade Skype!
Å jag önskar att fler skaffade skype. För de är gratis å gratis e gott, eller i de här fallet bra!

I tilläg så kan ja ringa från skype till hemtelefoner BILLIGT, å då menar ja till en svensk hemtelefon så kostar det o,728skr. Å de e nästan gratis, nog om man jämför med vad de skulle kosta å ringa från mobilen. Å i tillägg så e de Supersmart!

Vart vill jag komma då? Ingenstans förståss:)
Men en sak e ganske coolt. Ja tror ja slog personligt rekord idag. Visst ja å Ellen eller ja å Andi har pratat mycke å länge me varann, men idag pratade ja me Annlo i hela 4:15:34. Åtminstone personligt rekord:) haha
Vi kan kort å gott säga att vi hade mycket att prata om:) å hade säkert kunna fortsätta flera timmar till, men ja sku prata me andi så ja avrundade sådär fint :)


Men nu innan ja avrundar bloggen för idag så vill jag bara säjja att ja har otroligt många finfina vänner, å de flesta av mina närmaste finns tyvärr inte i Finland. Så ja vill bara att ni alla ska veta, som berört mig i mitt liv, nu eller tidigare att ja saknar er, tänker på er å vill att ni ska komma ihåg mig oxå. De är inte det att ja skulle ha det däligt här i Finland för de har ja inte, men ja saknar mina närmaste käraste vännerna.
Kom gärna på besök nån gång. :)

Många höstmysiga kramar/Nea

ps. ja gillar höstväder. (dock inte höstregn). ds.

ps.ps. ja är sämst på att uppdatera å sämst på att skriva blogg, så ni får ursäkta mig. ds.ds


3 kommentarer:

  1. åh nea, stackars nea....kom hit till lule vettja, nån helg, för jag saknar mina friends!!! jo, ja vet, hella, frida å cigg, de hör som till.... vad ska ja nu hitta på börja röka igen kanske??=) de skulle ja nog vilja...för nå är ja sugen...ops, de kanske jag aldrig skulle säga, ja ska ju låssas vara en stark qvinna, som slutat röka. men de är ja...för röker de gör ja inte. men om du får tag på några nikotin fria, så köp åt mig, så kommer du hit å så drar vi till skogs å röker!!;) hehe... nu blev de svammel å skit...men ja saknar dej iallafall....å ring mig nääär du vill. å kom å hälsa på... kramar från hella

    SvaraRadera
  2. ett råd gumman, denhär lila färgen du har på din text gör att man ser jättedåligt vad du skriver.. ! Eller så är jag färgblind bara! :) Hoppas att allt e bra me dej annars, kom snart till lule/Pöss Lena

    SvaraRadera
  3. Tack för tippset Lena, Ja har tänkt ända på de faktiskt, men jaah, ja är ju inte så grym på de här å så är ja ju inte så snabb heller, men ja ska göra de, en dag :)

    SvaraRadera