2009-10-27

Nea Tipsar..

Jag är riktigt dålig på att läsa ur den viktigaste boken, Bibeln. Men det händer faktiskt... Å för någon dag sedan läste jag ur Romarbrevet, och lämnades att riktigt fundera över 14e kapitlet.

En bra tankeställare, å den vill jag dela med mig åt er... Å här kommer ett "smakprov" :)

Romarbrevets 14:4
-Vem är du som dömer en annans tjänare?
Det är inför sin egen Herre han står eller faller.
Men han kommer att stå,
ty Herren har makt att hålla honom upprätt.








Annars så njuter jag bara av att ha Cessi på besök en hel vecka.
SÅÅÅ skönt med en promenadkompis, nån som e social 24-7, nån ät äta med, nån att bara vara med. Nån att fara å simma med, nån att dampa med, nån att babbla med... Å som inte baara är på mitt initsiativ..:)
I like this ALOT! :) De borde vara så här jämt. :)
Jag ÄR social å vill ha nån att vara me jämt, jämt jämt!


Nu sova. Piiz out! /Nea

4 kommentarer:

  1. jag kommer hem till helgen, vi kanske kan ses om du befinner dej i Jeppis?! Puss

    SvaraRadera
  2. Ja vi får se. Vi ska åka till Oulo på freda, men vi vet ännu inte hur länge vi ska vara där. Men de lär ju märkas, fast ja hoppas på att vi hinner ses. KRAM

    SvaraRadera
  3. ja du nea ja kænner likadant. vill ha nån hær hela tiden..kanske vi skulle flyttat ilag=)

    SvaraRadera
  4. Jess Hanna. Vi kan flytta ihop. Men vars ska vi bo? Inte kommer ja ti Alta igen om du tror de ;D Haha, men du får gärna flytta hit ti Jeppis :) Tänk om ja hade fått ha dig här.. Ååh, va ja sku ha njutit!

    SvaraRadera