2009-05-09

Han har en plan for oss alla!

Vi ska forsoka komma ihag det!

Jag maste fatta en del beslut, vilket som i vanlig ordning gor mig aldeles utpumpad. Jag vill verkligen gora ratt. Sa darfor maste ja grubbla innan ja kan bestamma mig. Maste grubbla och be.
Och eftersom jag vet at han har en plan for mig oxa sa vill jag inte misstolka hans vaglednig...

Sa just nu kanner jag sa har enkelt.................

Min framtids dag ar ljus och lang... - Sa, Tag Herre mina hander och led du mig!

Vill aven be for alla som har de svart ljust nu! (Ingen namnd och ingen glomd. Han hjalper alla som vill ha Hans hjalp..)


(Och som en liten parentes, kan ja sajja att vi har det bra har. Njuter som fisken i vattnet. Solen skiner nastan helatiden, myce aktiviteter pagang.. Ikvall ska vi ha en "girlsnight" i Downtovn Greenville. Innebar; Ata ute, mysa i parken dar. GLASS! :) Och allt svamel som bara tjejer kan komma pa :)
Imon aker vi mesttroligt til Charlston, stranden. Ett stort gang och ska spendera en natt dar.
Mycke kul pagang som sagt var!)
Skot om er alla!
Kram / Nea

1 kommentar:

  1. Härligt att läsa om hur du har det. Du verkar ha det fortsatt roligt och härligt. På tal om beslut, följ ditt hjärtas röst och välj det som känns bäst för dig själv, det är ju ditt beslut och ditt liv. Kram på dig!

    SvaraRadera