2009-05-28

Semestern fortsatter.,..

Annu nagra dagar till :)

Har varit den mest avslappnade semestern nagonsinn tror jag.
Har egentligen inte gjort natt jatte mkt speciellt sen ja skrev sist. Men ska forsoka komma ihag lite grann..

Vi har hunnit med ettbesok pa ett Bmw-museum. De va nice :)
Shoppat en heeldel. :) Men an ar ja inte pank. flyttat ut fran huset har, flyttat tillbaka (dom fick deras tragolv impregnerat eller natt liknande, sa vi alla flyttade ut harifran. A vi tjejer, Jane, Kaylee, Uvb a jag bodde en vecka hos Karla. En syster till J o K.) Sa har vi hjalpt till med storstadning har. A forbereder for Janes Graduations party.
Har varit pa en hike i na mindre berg har i narheten med Mia. Traffat bl.a. Logan, Erki, Todd. (dom tva sistnamnda hade ja verkligen itne vantat mig att traffa, men de va skiit kul) Lart kanna en heel massa manniskor.
Varit me ungdomarna varje tisda a torsda a spelat volly. Riktigt kul!
Hemma under dagarna har ja a Ulla lirat basket, pingis, badminton eller guitarr hero. Varvat.. Vi kommer bli proffs. Eller sa inte, inte jag iaf eftersom ja tappar talamodet lika snabbt som ja borjat. :) Allt i sin ordning! :)

Downtown Greenville har fatt en nagra besok av oss. Men de e sa mysit dar sa ja far garna dit. A da innebar de ju att de blivit nagra vandor pa Marbelslab Icecreamery. Mmm. Tror ja ska kopa med mig lite glass hem. Aven Coffecolatta pa DunkinDonats smakar bra:)
Tror inte ja "fuskat" sa har mycke me mjolk sen ja 'accsepterade" att ja va mjolkis.. Men va kan ja da de e sa gott:)

Sa har de varit bon pa sondagarna.. I mandags var det Memorialday, a da var alla lediga. vi chilalde a pa kvallen var de poolparty. Varvat med bastu.. Mmm, ja dackade efterat a sov som en dod i fleera timamar:)
Ja vet inte om vi har gjort na annat spec. Iaf inte som ja kommer pa nu. ( har ju varken min "dagbok" eller kamera med mig har vid datorn, och mitt minne ar int att lite pa)

Men jag har sovit. Ca 10-12-14timmar /natt.. Saa skont me semester! :) Men en sak som e lite trakit e att de inte varit sa bra vader. Snarare regnigt/mulet dom senaste 2 veckorna minst. :/ Men de ska tydligen bli battre nu till helgen, sa ja kanske inte kommer va en blekfis iaf. JA VILL JU VA BRUUN NAR JA KOMMER HEM. Hur svart ska de va? :) Lite sol TACK! :)

Juste, ja at en klubba (holl pa att skriva lollipop, ja vet ja helt drabbad, min hjarna funkar inte normalt na mer, allt i en salig mix.. haha) juste, klubba i sondags, nu har jag en ca fjardedels (hogra) framtand mindre. Ja tror ja svalde plastbiten, for helt plotsligt sa kannde ja att de var nanting som saknades.. :) (inte de att mina tander ar av blast, men just den framtanden har ja haft sonder tidigare..sa nu vet ni de oxa) Sa da ser ja bar alite mera "retarded" ut. Maste till Tandlakarn direkt da ja kommer hem alltsa, blaa.

Juste, ja kommer hem snart. Eller de blir svart, va e hem. Lule egentligen, men dar kommer ja vara knappt 4 dar sen far ja "hem" igen. Till mitt nya blivande hem. Jeppis. Till min egen alskade Andre. Hur underbart ska inte de bli? Tank nu e de "bara" 10 dagar kvar tills ja antligen far va me han igen. A dom har dagarna kan pa ett satt inte ga tillrackligt fort... Visst ja njutar av min resa, men ibland haller saknaden pa att ta kal pa mig, men ja maste faktist bara sajja att ja har faktiskt haft en riktigt bra resa, ja har lyckats ha kul a inte tankt for mycket pa hemma och Andre. De e kvallarna som varit varst. Nar man varvar ner a sa.. Men nu snart e de over. Vilket kanns lite konstigt. Ja har ju vantat sa lange a att dee sa nara nu kanns lite ovekligt...

Hur som helst kommer ja att sakna mina vanner har.
Spec Familjen Seppala som inkluderar, Roli, Sarah, Mathias, Kaylee (a Heysus), Jane, Jordan, Karla, Karen, Lily ochc Owen. Dom har man sett varje dag i over tre veckor.
Sen kommer Larissa, Sonja, Kayla, Kaelyn, Katrina a Mia vara speciellt och extra mycke saknade. Varsta basta ganget. Men hoff. Nu ska vi inte tanka pa avsked a sakna. Nu njutnjutnjut!!!

A nu framforalt Soova a de ar baara njutnjutnjut! :)
annu en del aventyr kvar. :) Skot om er. 5dagar kvar av min resa, 6dagar tills vi ar hemma i lule igen a 10 dar tills ja farva me min prins.. Yeeeey!!

Puss a Kram /Nea (sori for de roriga a grotiga inlagget men ja e trott a sa jaah, whatever. ni fck en liten uppdatering iaf) :)

1 kommentar:

  1. låter som om du har de toppen=D fortsätt njuta=)see you soon!

    SvaraRadera