2009-05-13

Va har riktigt hant har sen ja skrev senast??
Till att borja sa kan ja medge att jag kom fram till ett beslut iaf. Efter en hel del funderande, a me lite rad a mycke bon sa kom ja slutligen fram till.... Vill ni veta?

Jo ja beslutade mig for att ta de super fina erbjudandet jag fick. Ett fast heltids jobb i Jeppis. Sa jag har sagt upp mig fran T.A. och flyttar direkt da jag nar svensk mark. Sa nar ja kommer hem e de bara att packa grejjer. Sen bar det av till Finko. Borjar pa mitt nya jobb den 8de juni. A de kanns jatte kul, spannande och lite overkligt faktiskt. Men framfor allt UNDERBART!
Tank, jag kan fa vara me min Andre varje dag sen nar ja kommer hem. I mina oron later det alldeles fantastiskt! :)
Kanns som att jag gjort ratt beslut. Sa nu ar det bara att hoppas a be att de ar det oxa...

Annars...!
Freda kvall hade vi en "girls night" i downtown Greenville. At ute, chillade runt i downtown. Heysus och Buddy joinade tjejganget a vi for a hade glass pa marbelslab ice creamery. A sa sjalvklart den fantastikt vackra parken fick besok av oss. :)
Sen var vi till Charlston forra helgen. Jatte kul! Ett gang pa tio pers startade tiidigt pa lardamorron mot havet a beachen. A lordan spenderade vi nastan 8 timmar pa stranden. Vilket resulterade i att vi alla brande oss. :) Men de var vart det for de var heelt underbart vader, skont gang, harliga vagor.. Skojskojskoj helt enkelt!
ut och at good mat, Glass pa marbelslab icecreamery (favorit som kommer i repris fleera ganger) sov pa hotell a umgicks.
Sonda sa var vi alla sa branda sa vi orkade inte gora natt spec. Sa vi korde bara tillbaka "hem". Pa kvallen tog vi dock en Sauna for att dampa brannan. A sjalvklart nagra avsvalkande dopp i poolen. :)

Manda gick i chillhetens tecken. Inte mkt blev gjort. Ja a Ulla promenerade en svang runt pa "Forest Creek" (deras grannskap, eller kvarter eller va vi ska kalla de heter sa)
Spelade lite basket pa garden, laste a bara tog det lugnt..
Tisda, idag. Vacktes vid 10tiden. Sa vi steg upp och sa bar det avpa en shoppingrunda med Kaylee.
Heelt underbart! har spenderat massa pengar, men bara pa sant jag "harkel" behover! ;)
Tre klanningar, bikini, nattis byxor, bh, trosor, kjol, OCH ett par klackisar. Forstar ni, ja har kopt mitt forsta par klackidojjs! ;) Hoppas bara att ja har lart och vant mig vid att ga me dom tills brollopena vi ska pa i sommar :)
Sa avslutades aven denna tisdag med volleyboll me ganget har. Kulkul som vanligt. Och NU ska ja ga a sova. Ulla a dom flesta andra har farit a sova for lange sen, men ja e en data nord sa ja e vaken annu (ungefar kvart i 2 pa natten varan tid)

Men nu har ni fatt en till uppdatering harifran. A vi har de fortsatt bra, njuter av varmen, semestern, solen och vannerna.....
Skot om er dar hemma a vars ni an ar.
Go'natt!
(A en puss a kram till min Andi - Du ar saknad!)

5 kommentarer:

  1. grattis till nya jobbet=) synd att du flyttar härifrån men men det är sånt man får ta=D kul att ni har det bra och du verkar ju njuta av semestern! fortsätt med det! kramar i massor

    SvaraRadera
  2. ÅH NEA! Va kul att du fått ett jobb dit!! jätteroligt..fast JAG kommer sakna dig grymt grymt mycket!!! Ett lule utan nea=( men jag är säker på att du gör de rätta och så får du vara nära andi och de gör dig lycklig och då är jag också lycklig!;) Du verkar leva å njuta där borta, SÅ avis är jag på dej! vill ha semester!! Du är saknad här också... glöm inte att vi måste ses direkt när du kommer!=D KRAMAR.

    SvaraRadera
  3. men Nea, vad läser jag? Ska du flytta till jeppis, svim i brallan, va roligt, men trist på samma gång.. ! Vart har du fått jobb då? Hoppas ni har de görr bra dit, hälsa UVB!! Puss/Lenso

    SvaraRadera
  4. Men neapeapisspea...är det sant???:) Är jätte glad för din skull att det känns rätt, förstår att det måste ha varit ett stort beslut att ta.. Men Guds vägar är outgrundliga. Vi vet aldrig vad som väntar runt hörnet. Du finns i mina böner.

    Kommer i alla fall att sakna dig i Lule i sommar..buhu.. Men vi ses ju på möten och sånt, som vanligt!:)

    Sköt om er och njut av sista veckorna i USA.. Jag kom från Alanya i söndags, så jag har också fått njuta av sol och semester!;)

    KRAMAR

    SvaraRadera
  5. Annlo - Tack! De kanns jatte kul, a du ar SUPER valkommen ti Finland sen a halsa pa mig, hur ofta du vill!

    Hella - Tack! Skont att hora att det ar delad lycka! For just nu kanner ja mig bara lycklig over mitt beslut :) A du ar oxa SAAA valkommen till Finko sa! A japp. Vi maste se direkt nar ja kommer hem a fore ja flyttar. (landar 13.50, den 2a juni pa kallax)

    Lena - Tack! Haller me, de e lite svim i brallan varning pa de har, men samtidigt mega kul. Fast trist att ja sticker ivag da du a Linko kommer tibax, men kom a halsa pa bara :)
    Ja ska jobba at Mat Servic, pa en Lunch servering i stan typ :)

    Neapeapisspea! - :) Joo, de e sant!! :) A Tack! A sant e de oxa, man vet aldrig vad han har for plan at en. Men de kanns saa kul nu! Men de var ett stort beslut..
    A jo, ja kommer nog att sakna Lule, men som sagtvar, de e sommar sa vi kommer ju till en borjan att ses pa stormotena, sen far du komma a halsa pa mig sa ofta du vill. Forresten ar alla hjartligt valkommna till mig i Finko sen! :)
    Laste om din semester trip. A de sag heelt harligt ut.
    Ja ska njuta, ja lovar, a vi ses i sommar!

    KRAM till Alla!

    SvaraRadera